اقامت در ترکیه

مهاجرت به ترکیه

اقامت در ترکیه

مهاجرت به ترکیه

چرا ترکیه برای ثبت شرکت مناسب است؟

پیش از اینکه شما را بیشتر با فرایندهای قانونی ثبت شرکت در ترکیه و جزئیات آن‌ها آشنا نماییم بهتر است ابتدا با مزایای تاسیس شرکت در این کشور آشنا شوید. در سال‌های اخیر افراد بسیار زیادی هستند که ترجیح می‌دهند سرمایه خود را برای شروع یک کسب و کار جدید به ترکیه ببرند.

چنین محبوبیتی به واسطه بسترها و فرصت‌های متعدد این کشور به منظور کسب درآمد است. در ادامه به شکل دقیق‌تر به این فرصت‌ها و امتیازات اشاره خواهیم نمود:

  • آزادی در انتخاب شرکا: یکی از مهم‌ترین آیتم‌های ثبت یک شرکت پیدا کردن شرکای مناسب و سازگاری با آن‌ها است. کشور ترکیه جز بررسی‌های قانونی هر یک از افراد، هیچ سخت گیری دیگری برای شرکا اعمال نمی‌کند. ترکیه شما را برای ثبت شرکت ملزوم به داشتن یک شریک ترک نخواهد کرد. همین نکته می‌تواند روند کار را برای شما بسیار آسان‌تر و سریع‌تر به پیش ببرد.
  • دریافت اقامت: مهاجرت این روزها یکی از مبحث‌های بسیار محبوب در میان افراد است و شیوه‌های بسیار مختلفی برای آن وجود دارد. کشور ترکیه یکی از مقاصد محبوب برای مهاجرت ایرانیان است. کشور ترکیه به افرادی که سرمایه خود را در قالب کسب و کار به این کشور انتقال دهند، اقامت خواهد داد. در حقیقت شما می‌توانید به کمک ثبت شرکت در این کشور علاوه بر اینکه درآمد زایی می‌کنید، مهاجرت ایمنی را تجربه کنید. فرایند گرفتن اقامت کامل در یک بازه زمانی انجام خواهد شد اما این بازه زمانی برای شما ایجاد محدودیت یا دشواری نخواهد کرد. با توجه به این نکته می‌توان گفت ثبت شرکت در ترکیه بهانه ای برای مهاجرت آسان و بدون خطر است.
  • سفر آسان: یکی دیگر از مزایای بسیار مهم و جالب توجه ثبت شرکت در ترکیه امکان سفر آسان و بدون ویزا خواهد بود. شما با ثبت شرکت و دریافت اقامت ترکیه می‌توانید به سادگی بدون نیاز به گرفتن ویزای مقصد سفر و طی کردن مراحل زمان بر و هزینه بردار تهیه ویزا، به 10 کشور دنیا سفر کنید. چنین ویژگی باعث می‌شود تا شما ارتباطات و کسب و کار خود را با راحتی هر چه تمام‌تر گسترش دهید و حتی تفریحات بیشتری را برای خود تدارک ببینید.
  • مقرون به صرفه: کشور ترکیه یکی از کشورهایی است که هزینه‌های جاری برای زندگی در آن و همچنین تهیه سایر امکانات مناسب و مقرون به صرفه است علاوه بر این هزینه‌های جانبی برای نگهداری و پیشبرد شرکت به نسبت کم خواهد بود. با توجه به این مساله می‌توان گفت ریسک شکست‌های مالی یا ورشکستگی‌ها بسیار کم‌تر می‌شوند و از سوی دیگر شما می‌توانید با سرعت بیشتری به سود دهی برسید و هزینه‌ها را جبران نمایید.
  • مالیات منصفانه: پس از ثبت شرکت و شروع فعالیت‌ها مطمئناً مدتی طول می‌کشد تا شما به درآمد برسید و بتوانید هزینه‌های خود را مدیریت کنید. کشور ترکیه از شرکت‌ها و کسب و کارهای خود بر حسب میزان درآمد آن‌ها مالیات خواهد گرفت. این ویژگی باعث می‌شود تا شما بتوانید به شکلی ایمن‌تر فعالیت‌های تجاری خود را انجام دهید. بسیاری از کشورها نرخ‌های ثابتی را برای مالیات تعیین می‌کنند که بدین ترتیب شما مجبور هستید درآمد خود را آن قیمت هماهنگ کنید که این خود دشواری‌های بسیاری به همراه دارد. قوانین منعطف و منصفانه مالیات ترکیه یکی از نقاط مثبت اساسی ثبت شرکت در این کشور است.
  • عرصه مشابه همکاری: جالب است بدانید که مشاغلی که شما در ایران آن‌ها را دنبال می‌کنید اغلب قابلیت ثبت در ترکیه را نیز خواهند داشت. با توجه به این نکته شما می‌توانید با مهارت و خیال آسوده تری شرکت خود را در این کشور ثبت نمایید. در برخی از مشاغل ممکن است جزئیات کار کمی متفاوت باشند که آن‌ها نیز نمی‌توانند تغییرات جدی در کار شما به وجود بیاورند.
  • فرهنگ‌های مشابه: شما برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را در کشوری جدید راه بیندازید و آن را به پیش ببرید و یا برای اینکه بتوانید زندگی جدید خود را با کیفیت بالا در کشوری جدید آغاز نمایید؛ نیاز دارید تا با فرهنگ و آداب آن کشور به خوبی آشنا شوید. کشور ترکیه با توجه به همسایگی که با ایران دارد، از فرهنگ‌ها و آداب و رسوم بسیار شبیه به ایران بهره مند است. این نکته باعث می‌شود تا شما بتوانید به سادگی هر چه بیشتر در این کشور جا بیفتید و با سبک زندگی جدید خود سازگار شوید.
  • موقعیت جغرافیایی: با توجه به اینکه ترکیه رابطی میان آسیا و اروپا محسوب می‌شود شما فرصت‌های بسیار مناسبی برای ایجاد ارتباطات شغلی با کشورهای دیگر خواهید داشت.
  • آزادی از تحریم‌ها: فعالیت تجاری در ترکیه به شما این امکان را خواهد داد تا از تحریم‌های موجود علیه ایران آزاد شوید و به سادگی حواله‌های مالی خود را در میان کشورها مختلف و بانک‌های جهانی، انجام دهید. (برای بهره مندی از قابلیت نقل و انتقالات مالی بین المللی شما بایستی در اساسنامه شرکت خود ذکر نمایید که هیچ گونه مراوده تجاری با ایران ندارید.)

با توجه به این مزایا و بسیاری نکات مثبت دیگر مانند اقتصاد رو به رشد ترکیه و… که همراه با ثبت شرکت در این کشور به دست می‌آیند می‌توان گفت، ثبت شرکت در ترکیه در صورتی که قانونی و هوشمندانه انجام شود بسیار ایمن و سودده خواهد بود.

https://aralgam.com/%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d9%87/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد