اقامت در ترکیه

مهاجرت به ترکیه

اقامت در ترکیه

مهاجرت به ترکیه

درآمد و شرایط کار دندانپزشکان در آمریکا

کشور آمریکا به دلیل سطح بالای کیفیت آموزشی همواره یکی از بهترین و محبوب­ترین گزینه ها برای مهاجرت تحصیلی است. تحصیل در آمریکا می­تواند بهترین تصمیم زندگی شما باشد. کالج ­ها و دانشگاه های آمریکا دوره ­ها و برنامه های متنوعی را ارائه می­دهد و همچنین از نظر آکادمیک از استاندارد بالایی برخوردارند.

ایالات متحده آمریکا در حال حاضر محبوب ترین کشور برای دانشجویان بین المللی است. به دلیل تنوع دانشگاه­ها برای تحصیل در آمریکا انتخاب­های بسیاری دارید و می­توانید در مقاطع مختلف از جمله مدارس آمریکا، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و پسادکتری اقدام کنید.

ایالات متحده آمریکا از دید وسعت سو‌مین سرزمین وسیع جهان است و از نگاه جمعیت نسبتاً سومین کشور بزرگ جهان می­باشد. این کشور محبوب در آمریکای شمالی واقع گردیده‌است که از غرب با اقیانوس آرام و از شرق با اقیانوس اطلس همسایه می­باشد. کشور آمریکا در امتداد مرز شمالی کانادا و مرز جنوبی مکزیک جای‌دارد. در ایالات متحده ۵۰ ایالت و ناحیه کلمبیا وجود دارد.

نمایشگر ویدیو
00:00
02:37

برای دریافت مشاوره رایگان فرم ارزیابی اولیه را تکمیل نمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند و پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند.فرم ارزیابی اولیه

جمعیت آمریکا ۳۳۰ میلیون نفر می­باشد که مشمول متنوع ترین نژاد ها و فرهنگ وتمدن ها است. واحد پول این کشور دلار آمریکا می­باشد و عموم مردم به زبان انگلیسی صحبت می­کنند.

شرایط تحصیل در آمریکا

مهاجرت به ایالات متحده آمریکا به دلیل فاصله زیادی که با کشور ایران دارد می­تواند تصمیم بزرگی برای زندگی هر فرد باشد و جوانب زیادی دارد که بهتر است قبل از اقدام به بررسی دقیق آن بپردازید. این یادداشت به شما کمک می­کند تا با شرایط کلی تحصیل در آمریکا آشنا شوید، از جمله تحصیل در مقاطع مختلف شرایط بورسیه و کمک هزینه های تحصیلی و چک لیست مواردی که برای سفارت و ویزای تحصیلی آمریکا به آن ها نیاز دارید.

درباره رشته های تحصیلی در آمریکا بیشتر بدانید:

شرایط دریافت ویزای کار پس از تحصیل

دریافت ویزای کار تقریبا مدارک مشابهی با همان ویزای تحصیلی نیاز دارند. اما در این میان باید مدارک مربوط به وضعیت کاری خود را نیز در اختیار سفارت قرار دهید. همچنین وجود توصیه نامه از کارفرما نیز می‌تواند برای دریافت ویزای کاری بسیار مفید واقع شود. ناگفته نماند که با داشتن شرایط خاص، می‌توان ویزای دائم را نیز دریافت کرد. البته انجام این کار پروسه نسبتا  سختی است، به همین دلیل باید از یک وکیل مهاجرتی کمک بگیرید.

درآمد و شرایط کار دندانپزشکان در آمریکا

خوشبختانه دندانپزشکان از نظر جایگاه اجتماعی و میزان درآمد وضعیت مناسبی در آمریکا دارند. به همین دلیل پس از ورود به بهترین دانشگاه‌های آمریکا برای تحصیل رشته دندانپزشکی و اتمام آن، آینده شغلی و زندگی ایده‌آل در انتظار شما خواهد بود. البته میزان درآمد دندانپزشکان به عوامل بسیار مختلفی مانند تخصص، ایالت و… بستگی دارد.

به طور کلی دندانپزشکان آمریکایی در کمترین حالت ممکن، سالانه حدود ۱۱۵۰۰۰ دلار درآمد دارند که رقم قابل توجهی در این کشور است. بیشترین درآمد که برای دندانپزشکان متخصص است، رقمی حدود ۳۷۵۰۰۰ در سال تخمین زده می‌شود. یعنی به طور میانگین می‌توان درآمد دندانپزشکان آمریکایی را حدود ۲۴۵۰۰۰ دلار در سال دانست که کاملا برای یک زندگی ایده‌آل کافی است.

به همین دلیل است که تحصیل رشته دندانپزشکی در آمریکا سکوی پرتابی برای دانشجویان این رشته است. با وجود چنین وضعیت درآمدی پس از تحصیل، می‌توان به سرعت نیازهای مادی زندگی را فراهم کرد. همچنین وجود امنیت شغلی و جایگاه اجتماعی مناسب یک زندگی عالی را رقم می‌زند.

هزینه تحصیل رشته دندانپزشکی در آمریکا

خیلی از افراد این سوال را در ذهن دارند که ورود به بهترین دانشگاه‌های آمریکا برای تحصیل رشته دندانپزشکی چقدر هزینه دارد. تخمین هزینه زندگی دانشجویی و تحصیل شما، کاملا به ایالت و دانشگاه مورد نظر بستگی دارد. بدیهی است که دانشگاه‌های برتر در رنکینگ دانشگاه‌های آمریکا برای رشته دندانپزشکی شهریه سالانه زیادی را دریافت کنند. به عنوان مثال، شهریه سالانه هاروارد که بهترین دانشگاه برای رشته دندانپزشکی محسوب می‌شود، سالانه ۷۰۰۰۰ دلار است.

اما به طور کلی می‌توان گفت که تحصیل رشته دندانپزشکی در آمریکا بین ۳۵۰۰۰ تا ۷۲۰۰۰ دلار متغیر بوده و بیشتر به نوع دانشگاه بستگی دارد. به همین دلیل اگر سرمایه زیادی برای مهاجرت تحصیلی خود ندارید، به سراغ کالج‌های خصوصی نروید؛ زیرا شهریه آن‌ها بیشتر از دانشگاه‌های دولتی است. همچنین برای خوابگاه و سایر خدمات مراکز آموزش خصوصی باید رقم قابل توجهی بپردازید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد